zaterdag 17 september 2016

Een nieuwe start en onderhoud

Mijn blog bestaat nu al een aantal jaar, maar zoals jullie kunnen zien wordt er maar sporadisch wat geplaatst. Hier gaat gelukkig verandering in komen!! 

Aangezien ik alleenstaande moeder ben, zit ik `s avonds bijna altijd thuis en is internet dus een ideale manier om meer mensen te bereiken. Momenteel ben ik daarom bezig met een opleidingstraject voor online marketing. (hierover volgen nog meerdere blogposts) Mijn blog wordt hier een onderdeel van. Op deze manier hoop ik meer mensen te kunnen inspireren om hun dromen na te jagen. In mijn ogen zijn er een aantal basic punten die voor iedereen belangrijk zijn. 


Op dit blog kunnen jullie mijn weg naar mijn droom toe volgen en hoop ik jullie te kunnen inspireren om je eigen dromen te bereiken. Mocht je zelf tegen dingen aan lopen die je tegenhouden of waar je simpel weg informatie over wilt, vraag het gerust. Er staat een contactformulier links op het blog. Je krijgt altijd antwoord!

Bij een nieuwe wending hoort dan ook een nieuwe layout. Dit is momenteel wel een work-in-progress en kan dus nog wat veranderen. Alles rondom het maken van de layout is voor mij vrij nieuw, dus even uitzoeken hoe het allemaal werkt. Heb je tips? Ik hoor ze graag.. :)

Groetjes Petra




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen